Det billigste fly | 1.212 kr. |
---|
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Aktion, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Sky Express,TUI Nederland,Transavia, +4 flere
Sky Express,TUI Nederland, +5 flere
3
4
tirsdag
Condor,Marabu,Sky Express, +4 flere
Condor,Marabu, +5 flere
3
4
onsdag
British Airways,Jet2,Sky Express, +4 flere
British Airways,Jet2, +5 flere
3
4
torsdag
Alaska Airlines,Condor,Marabu, +8 flere
Alaska Airlines,Condor, +9 flere
7
8
fredag
Ryanair,Transavia,easyJet, +2 flere
Ryanair,Transavia, +3 flere
1
2
lørdag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,Austrian Airlines, +13 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +14 flere
12
13
søndag
British Airways,Jet2,Ryanair, +3 flere
British Airways,Jet2, +4 flere
2
3
Returrejser med direkte fly
mandag
Sky Express,TUI Nederland,Transavia, +4 flere
Sky Express,TUI Nederland, +5 flere
3
4
tirsdag
Condor,Marabu,Sky Express, +4 flere
Condor,Marabu, +5 flere
3
4
onsdag
British Airways,Jet2,Sky Express, +4 flere
British Airways,Jet2, +5 flere
3
4
torsdag
Alaska Airlines,Condor,Marabu, +8 flere
Alaska Airlines,Condor, +9 flere
7
8
fredag
Ryanair,Transavia,easyJet, +2 flere
Ryanair,Transavia, +3 flere
1
2
lørdag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,Austrian Airlines, +13 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +14 flere
12
13
søndag
British Airways,Jet2,Ryanair, +3 flere
British Airways,Jet2, +4 flere
2
3
The boarding was a disaster, only because of " i do not care " personnel !
The boarding was a disaster, only because of " i do not care " personnel !
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
De mest søgte flyvninger til Préveza blandt KAYAK-brugere.