Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Hamburg, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +67 flere
ANA,Aegean Airlines, +68 flere
66
67
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +68 flere
ANA,Aegean Airlines, +69 flere
67
68
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 flere
ANA,Aegean Airlines, +70 flere
68
69
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +70 flere
ANA,Aegean Airlines, +71 flere
69
70
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +65 flere
ANA,Aegean Airlines, +66 flere
64
65
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +67 flere
ANA,Aegean Airlines, +68 flere
66
67
Returrejser med direkte fly
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +67 flere
ANA,Aegean Airlines, +68 flere
66
67
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +68 flere
ANA,Aegean Airlines, +69 flere
67
68
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +63 flere
ANA,Aegean Airlines, +64 flere
62
63
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +69 flere
ANA,Aegean Airlines, +70 flere
68
69
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +70 flere
ANA,Aegean Airlines, +71 flere
69
70
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +65 flere
ANA,Aegean Airlines, +66 flere
64
65
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +67 flere
ANA,Aegean Airlines, +68 flere
66
67
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
De mest søgte flyvninger til Hamborg blandt KAYAK-brugere.