Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte fra Billund til Oslo Gardermoen, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL, +1 flere
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 flere
1
tirsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL, +1 flere
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 flere
1
onsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,airBaltic
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
torsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL, +1 flere
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 flere
1
fredag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL, +1 flere
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 flere
1
lørdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
søndag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL, +1 flere
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 flere
1
Returrejser med direkte fly
mandag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
tirsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines
Norwegian,Scandinavian Airlines
onsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines
Norwegian,Scandinavian Airlines
torsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
fredag
Norwegian,Scandinavian Airlines,airBaltic
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
lørdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,airBaltic
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
søndag
Norwegian,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 flere
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Billund (BLL)Danmark