Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Berlin Brandenburg, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +82 flere
ANA,Aegean Airlines, +83 flere
81
82
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +83 flere
ANA,Aegean Airlines, +84 flere
82
83
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +84 flere
ANA,Aegean Airlines, +85 flere
83
84
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +81 flere
ANA,Aegean Airlines, +82 flere
80
81
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +84 flere
ANA,Aegean Airlines, +85 flere
83
84
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +77 flere
ANA,Aegean Airlines, +78 flere
76
77
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +86 flere
ANA,Aegean Airlines, +87 flere
85
86
Returrejser med direkte fly
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +82 flere
ANA,Aegean Airlines, +83 flere
81
82
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +83 flere
ANA,Aegean Airlines, +84 flere
82
83
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +84 flere
ANA,Aegean Airlines, +85 flere
83
84
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +81 flere
ANA,Aegean Airlines, +82 flere
80
81
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +84 flere
ANA,Aegean Airlines, +85 flere
83
84
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +77 flere
ANA,Aegean Airlines, +78 flere
76
77
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +86 flere
ANA,Aegean Airlines, +87 flere
85
86
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Både turen til Barcelona samt turen fra Barcelona var forsinket, og årsagen var ukendt eller ikke forståelig, da purserne taler utydeligt.
De mest søgte flyvninger til Berlin blandt KAYAK-brugere.