Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Dortmund, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines,Eurowings,Lufthansa, +8 flere
Aegean Airlines,Eurowings, +9 flere
7
8
tirsdag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +8 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +9 flere
7
8
onsdag
Air Canada,Eurowings,Lufthansa, +9 flere
Air Canada,Eurowings, +10 flere
8
9
torsdag
Air Canada,Eurowings,Lufthansa, +7 flere
Air Canada,Eurowings, +8 flere
6
7
fredag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +7 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +8 flere
6
7
lørdag
Eurowings,Ryanair,SunExpress, +3 flere
Eurowings,Ryanair, +4 flere
2
3
søndag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +8 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +9 flere
7
8
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines,Eurowings,Lufthansa, +8 flere
Aegean Airlines,Eurowings, +9 flere
7
8
tirsdag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +8 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +9 flere
7
8
onsdag
Air Canada,Eurowings,Lufthansa, +9 flere
Air Canada,Eurowings, +10 flere
8
9
torsdag
Air Canada,Eurowings,Lufthansa, +7 flere
Air Canada,Eurowings, +8 flere
6
7
fredag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +7 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +8 flere
6
7
lørdag
Eurowings,Ryanair,SunExpress, +3 flere
Eurowings,Ryanair, +4 flere
2
3
søndag
Aegean Airlines,Air Canada,Eurowings, +8 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +9 flere
7
8
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.