Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte fra Kastrup til Malpensa, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
tirsdag
Aegean Airlines,EL AL,Icelandair, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
onsdag
Aegean Airlines,EL AL,Icelandair, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
torsdag
Aegean Airlines,EL AL,Icelandair, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
fredag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
lørdag
Icelandair,Scandinavian Airlines,easyJet
Icelandair,Scandinavian Airlines, +1 flere
søndag
EL AL,Etihad Airways,Icelandair, +2 flere
EL AL,Etihad Airways, +3 flere
1
2
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
tirsdag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
onsdag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
torsdag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
fredag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
lørdag
Aegean Airlines,Etihad Airways,Icelandair, +2 flere
Aegean Airlines,Etihad Airways, +3 flere
1
2
søndag
Aegean Airlines,EL AL,Etihad Airways, +3 flere
Aegean Airlines,EL AL, +4 flere
2
3
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Så utroligt meget forsinkelse så vi ikke nåede flyet fra Napoli til København. Ikke meget hjælp at hente. Det er endt med at blive en utroligt dyr rejse.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
København (CPH)Danmark
Milano Malpensa (MXP)Italien