Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Lanzarote, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +21 flere
Aer Lingus, Air Europa, +22 flere
20
21
tirsdag
Aer Lingus, Air Europa, Alaska Airlines, +21 flere
Aer Lingus, Air Europa, +22 flere
20
21
onsdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +27 flere
Aer Lingus, Air Europa, +28 flere
26
27
torsdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +17 flere
Aer Lingus, Air Europa, +18 flere
16
17
fredag
Aer Lingus, Aeromexico, Air Europa, +24 flere
Aer Lingus, Aeromexico, +25 flere
23
24
lørdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +19 flere
Aer Lingus, Air Europa, +20 flere
18
19
søndag
Aer Lingus, Aeromexico, Air Europa, +28 flere
Aer Lingus, Aeromexico, +29 flere
27
28
Returrejser med direkte fly
mandag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +21 flere
Aer Lingus, Air Europa, +22 flere
20
21
tirsdag
Aer Lingus, Air Europa, Alaska Airlines, +21 flere
Aer Lingus, Air Europa, +22 flere
20
21
onsdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +27 flere
Aer Lingus, Air Europa, +28 flere
26
27
torsdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +17 flere
Aer Lingus, Air Europa, +18 flere
16
17
fredag
Aer Lingus, Aeromexico, Air Europa, +24 flere
Aer Lingus, Aeromexico, +25 flere
23
24
lørdag
Aer Lingus, Air Europa, American Airlines, +19 flere
Aer Lingus, Air Europa, +20 flere
18
19
søndag
Aer Lingus, Aeromexico, Air Europa, +28 flere
Aer Lingus, Aeromexico, +29 flere
27
28
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.