Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Porto, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +50 flere
ANA,Aeromexico, +51 flere
49
50
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +51 flere
ANA,Aegean Airlines, +52 flere
50
51
onsdag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +49 flere
ANA,Aeromexico, +50 flere
48
49
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +50 flere
ANA,Aegean Airlines, +51 flere
49
50
fredag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +51 flere
ANA,Aeromexico, +52 flere
50
51
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +50 flere
ANA,Aegean Airlines, +51 flere
49
50
søndag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +52 flere
ANA,Aeromexico, +53 flere
51
52
Returrejser med direkte fly
mandag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +50 flere
ANA,Aeromexico, +51 flere
49
50
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +51 flere
ANA,Aegean Airlines, +52 flere
50
51
onsdag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +49 flere
ANA,Aeromexico, +50 flere
48
49
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +50 flere
ANA,Aegean Airlines, +51 flere
49
50
fredag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +51 flere
ANA,Aeromexico, +52 flere
50
51
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +50 flere
ANA,Aegean Airlines, +51 flere
49
50
søndag
ANA,Aeromexico,Air Canada, +52 flere
ANA,Aeromexico, +53 flere
51
52
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Meget koldt fly. Flyet kom lige fra garagen. Jeg frys hele turen.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Flyet var forsinket fra Birmingham. Hvis det havde været rettidigt havde bedømmelsen været bedre.
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
De mest søgte flyvninger til Porto blandt KAYAK-brugere.