De billigste priser på returrejser, der blev fundet af vores brugere på KAYAK i løbet af de seneste 72 timer
Staff too busy and service not on level w other business flights
Staff too busy and service not on level w other business flights
Min skind taske blev ødelagt, og læderet var blevet trukket eller noget har kørt på det, så der næsten blev hul. Desværre dækker Finnair kun, hvis der kom rigtig hul i tasken.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Det er Ryanair politik og det er ok for mig. Lidt ubekvemme sæder som er fast og ikke kan bevæges. Punktlig som altid
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.