Vores hjemmeside anvender cookies af tekniske, analytiske og marketingmæssige årsager. Her er mere information. Hvis du accepterer dette, kan du bare fortsætte med at besøge siden. Luk

Trips FAQ

Kom i gang med MyTrips
Har du brug for mere hjælp?


1. Hvilken e-mail videresender jeg mine reservationskvitteringer til?

Videresend reservationskvitteringer fra din e-mail indbakke til trips@kayak.dk. Hvis du ikke har en KAYAK-konto, laver vi automatisk en til dig og sender dig en bekræftelses e-mail. For at bekræfte din konto skal du klikke på linket i mailen.

til toppen

2. Kan jeg specifisere hvilken rejse min bestillingskvittering skal tilføjes?

Du kan specifisere navnet på den rejse hvor din rejseinformation skal tilføjes. Det gøres ved at du bruger et nuværende rejsenavn i mailens emnelinje når en kvittering videresendes til trips@kayak.dk.

til toppen

3. Kan jeg videresende reservationskvitteringer til MyTrips fra mere end én e-mailadresse?

Ja, under MyTrips Indstillinger. Der er en sektion kaldet ”Reservationskvitteringer”. Tilføj en e-mail adresse, som du ønsker at videresende reservationskvitteringer fra. Bemærk at vedkomne, der ejer den e-mail adresse skal bekræfte, at de ønsker deres reservationskvitteringer tilføjet til din MyTrips i stedet for deres egen.

til toppen

5. Hvilke slag e-mails tager MyTrips sig af?

Alle slags. Så længe du videresender mailen fra din indbakke (og ikke direkte fra udbyderen). MyTrips kan håndtere normal tekst, HTML, vedhæng og mere.

til toppen

5. Jeg har emailet min reservationskvittering til trips@kayak.dk, men jeg har ikke modtaget den. Hvad kan jeg gøre?

Først prøv at logge ud og ind igen. Hvis du stadig ikke kan se din rejse, har du sikkert sendt din reservationskvittering fra en anden mailadresse end den du har logget på KAYAK med. Dette sker mest for smartphone brugere som bruger forskellige adresser til at logge ind med på nettet og på telefonen.

Til toppen

6. Hvem kan se mine rejser?

Hvis du deler eller sender link til en af dine rejser med e-mail, så kan alle med det link kunne se din rejse Men bare rolig - alt følsomt information som bestillings- og betalingsdetaljer, navne på rejsende og e-mail adresser vil ikke blive vist. Dine rejser er ikke tilgængelige for søgemaskiner.

Hvis du ønsker, at nogen skal have mulighed for at se alle bestillingsdetaljer, kan du tilføje dem som kollaboratør. Klik på “Del” linket øverst på rejsesiden, indtast deres e-mail adresse og tjek “Må redigere denne rejse” af. Af sikkerhedsgrunde, kan du kun give adgang til registrerede KAYAK-brugere.

Hvis du automatisk vil dele alle nye rejser med nogen, kan du indstille det på My Trips Indstillinger siden. Bare tilføj deres e-mail adresse til ”Del automatisk nye rejser med..." sektionen.

til toppen