Der er et par ansatte (der ikke kan huske deres navne), som virkelig synes at bekymre sig om at få din bil så hurtigt som muligt, hvilket jeg virkelig satte pris på
Hvis jeg kunne give Dollar en minus stjerne, ville jeg. Jeg brugte 1 time og 45 minutter på at få den ene dame til at sige, at de solgte de biler, jeg reserverede for over 1 uge siden, og endda gav dem et afhentningstidspunkt. Jeg har aldrig tilbudt en opgradering eller et alternativ. Jeg kom til en begravelse, jeg aldrig nåede, fordi jeg var i kø i næsten to timer. Værste firma og dårligste kundeservice. ALDRIG - Jeg bruger en pistol igen. Jeg føler, de skylder mig en flybillet, fordi jeg missede min tantes begravelse.
Bilen var røget indenfor, før vi lejede den. Da vi hentede dollaren, var de billige steder lukket. Dette skabte en meget udvidet linje ved afhentning for Hertz. Sandsynlig personaleudvikling
Jeg kender ikke til noget af det. Ankom til MSY for at finde Dollar med en linje på 5 rækker til disken. Ventede i 30 minutter og gik kun op ad 1 række. Hvilket betød, at jeg havde to timer til at vente. Jeg bemærkede, at alle andre udlejningsfirmaer havde 0-2 personer. Jeg gik til FB for at informere DOLLAR om situationen. De ville tale med MSY-kontoret, men jeg forventede ingen forbedringer. Jeg aflyste lejen og lejede den fra Alamo. Ind og ud på 10 minutter.
Det var forfærdeligt, jeg kom derhen, og bilen de gav mig havde en masse pletter, lugtede af røg og havde cigaretforbrændinger på sæderne. Jeg måtte tilbage til skranken. Og de tog en time at give mig en anden bil. Bilen manglede kropsdele, og kofangeren var løs. Ingen så på bilen med mig og påstod, at jeg beskadigede bilen, da jeg afleverede den. Jeg vil aldrig bruge KAYAK fra DOLLAR biludlejningsservice igen.
Jeg havde bestilt en udlejningsbil kl. 10. Der var 30 personer i kø, og ingen biler at give dem. Da de behandlede hver enkelt person, blev de bedt om at træde til side og vente på en bil. Jeg måtte vente i timevis. Latterligt og uprofessionelt.