Jeg kunne godt lide hvordan bilen var klar til at køre. Det kunne have været bedre med flere kundeservice-medarbejdere der kunne hjælpe med at sprede processen
Der var et problem i starten, som hurtigt blev løst. Agent Kaila gav os sit kort, så vi kunne kontakte hende. Jeg havde et spørgsmål om vejafgifter og om, hvad der ville ske, hvis vi kom for sent tilbage med bilen. Hun var meget omsorgsfuld og lydhør over for vores spørgsmål. Jeg ville helt sikkert leje med Sixt igen.
Jeg er meget irriteret over, at hverken biludlejningsfirmaet eller kajakfirmaet har afsløret, at de lukker kl. 23.00. Mit fly blev forsinket, og jeg ankom først kl. 11.45 og måtte bruge et alternativt udlejningsbilbureau, hvilket resulterede i en højere pris på over 100 dollars. Jeg bebrejder både Kayak og biludlejningsbureauet, at de ikke har givet disse kritiske oplysninger. Havde jeg været klar over dette Jeg ville have brugt et andet bureau.
Jeepen Cherokee, jeg har reserveret, var ikke tilgængelig. De opgraderede mig gratis til en Seauoia. Det er et monster af køretøjet. Det kostede mig mange ekstra penge til benzin og ikke den letteste bil at køre i.
Alt var godt, da jeg tjekkede min bil ind. Jeg fik en e-mail om at de ikke modtog min bil. Jeg fik to opkald om, at min bil var forsinket, selvom jeg var en halv time for tidligt på den. Gå hjem og få en lorte besked om, at det var et dæk på min bil. Jeg vil ikke bruge tjenesten mere.
Det tog næsten en time at hente bilen. De havde ikke min klassebil klar og forventede at jeg skulle betale ekstra for en opgradering jeg ikke havde brug for. Da de skaffede mig en bil, måtte jeg vente, mens de gjorde den ren. Det var en SUV med lastdækslet, der skjuler indholdet i bagagerummet, så jeg bad om en anden bil, som jeg tog i stedet. Da jeg satte bilen af, opdagede jeg, at de ikke er et døgnanlæg. Så jeg måtte tage en Uber til lufthavnen. Det var den billigste løsning, men det manglede helt sikkert.