Ind- og udtjekningstiden tog en evighed, og jeg fik ikke engang kvitteringen. Meget dårlig service på stedet.
Jeg var meget skuffet over min erfaring med Hertz. Jeg havde en forudbetalt reservation og ankom flere minutter for tidligt til min reservation og blev informeret om, at der ikke var nogen biler tilbage til mig. Ledelsen fik mig så til at tage til LGA lufthavn, hvor Hertz også fortalte mig, at der ikke var nogen biler til rådighed, og at der ikke var noget, de kunne gøre, da de forskellige steder ikke er forbundet. Det var en meget negativ oplevelse. og jeg har ikke planer om at bruge Hertz igen.
Det værste biludlejningsfirma nogensinde. Ifølge deres vilkår og betingelser er det muligt at betale med debetkort. Da jeg forsøgte at betale på denne måde, nægtede de de at give mig den bil jeg havde booket for en måned siden, blot fordi jeg ikke var ejer af et kreditkort! Det værste, lige efter jeg kom til New York. På grund af det måtte jeg gå til det andet firma. Der er en bil, der koster 700 USD mere end forventet. En lang historie kort - Hertz i New York virkelig dårlig erfaring.
Jeg skulle hente noget, og ingen var på kontoret. Ingen svarede på ringeklokken, der skulle tilkalde nogen. En halv time senere bemærkede en ansat, at vi ventede og tilkaldte det rette personale. Ingen undskyldning for vores ventetid, ingen anerkendelse af, at de ikke reagerede på deres eget system. Da de bragte bilen frem, tilbød de ikke en formular til kontrol af bilens tilstand, som kunne registrere skaderne på bilen.
Hele rejseplanen var elendig. De havde ikke bilen til at starte med. Fem timer efter reservationen var det umuligt at have taget turen. Det var umuligt at returnere køretøjet, da stedet var lukket. Uendelige forsøg på kontakt gik tabt. Absolut den mest elendige oplevelse, der er mulig.
Jeg blev sendt til flere forskellige steder i flere bydele (for min egen regning), før jeg rent faktisk kunne hente en bil. Da jeg endelig fik en bil, blev jeg opkrævet for en opgradering.