Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Sais, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc,Ryanair
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc, +1 flere
tirsdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
onsdag
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc,Ryanair, +3 flere
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc, +4 flere
2
3
torsdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
fredag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
lørdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
søndag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +5 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +6 flere
4
5
Returrejser med direkte fly
mandag
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc,Ryanair
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc, +1 flere
tirsdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
onsdag
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc,Ryanair, +3 flere
Air Arabia Maroc,Royal Air Maroc, +4 flere
2
3
torsdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
fredag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
lørdag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +3 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +4 flere
2
3
søndag
Air Arabia Maroc,ITA Airways,Royal Air Maroc, +5 flere
Air Arabia Maroc,ITA Airways, +6 flere
4
5
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Flyet var forsinket fra Birmingham. Hvis det havde været rettidigt havde bedømmelsen været bedre.
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.