Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | oktober |
Det billigste fly | 193 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Paris, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +129 flere
AMELIA,ANA, +130 flere
128
129
tirsdag
AMELIA,ANA,AccesRail, +127 flere
AMELIA,ANA, +128 flere
126
127
onsdag
AMELIA,ANA,AccesRail, +125 flere
AMELIA,ANA, +126 flere
124
125
torsdag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +125 flere
AMELIA,ANA, +126 flere
124
125
fredag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +132 flere
AMELIA,ANA, +133 flere
131
132
lørdag
ANA,ASL Airlines France,AccesRail, +119 flere
ANA,ASL Airlines France, +120 flere
118
119
søndag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +128 flere
AMELIA,ANA, +129 flere
127
128
Returrejser med direkte fly
mandag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +129 flere
AMELIA,ANA, +130 flere
128
129
tirsdag
AMELIA,ANA,AccesRail, +127 flere
AMELIA,ANA, +128 flere
126
127
onsdag
AMELIA,ANA,AccesRail, +125 flere
AMELIA,ANA, +126 flere
124
125
torsdag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +125 flere
AMELIA,ANA, +126 flere
124
125
fredag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +132 flere
AMELIA,ANA, +133 flere
131
132
lørdag
ANA,ASL Airlines France,AccesRail, +119 flere
ANA,ASL Airlines France, +120 flere
118
119
søndag
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +128 flere
AMELIA,ANA, +129 flere
127
128
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
De flyttede min tur til Milano 16 timer til dagen efter. Da jeg forsøgte at afbestille og veksle turen til et tilgodebevis, blev jeg lovet en mail, men jeg fik intet, bookingen blev bare annuleret og kan ikke søges frem igen. Da jeg ikke ville miste en feriedag, måtte jeg bestille en ny rejse hos et andet selskab
Sæderne var slet ikke behagelige. Flyet lettede en time forsinket. I betragtning af det varme vejr og forsinkelsen burde de have serveret mindst en flaske vand, men det gjorde de ikke.
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Så utroligt meget forsinkelse så vi ikke nåede flyet fra Napoli til København. Ikke meget hjælp at hente. Det er endt med at blive en utroligt dyr rejse.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
De mest søgte flyvninger til Paris blandt KAYAK-brugere.