Ulemper: "Min kuffert er gået i stykker undervejs, hvem kan jeg kontakte for at klage over dette?? Den er helt ny... Så det er super ærgerligt!!"
Ulemper: "Først leg gik som planlagt, men herefter gik alt galt...."
The boarding was a disaster, only because of " i do not care " personnel !
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information
Ulemper: "Lufthansa burde presse lufthavnen i Frankfurt til at ge bemanding imsilkerhedskonteollen. Kl 6.10 i morges tog det 35 min i business køen og mindst 50 mini economy køen"
Fordele: "flyturen i sig selv var fin men var forsinket."
Ulemper: "Flyet var forsinket så jeg missede forbindelsen til CPH i Frankfurt. Det kan ske. Blev omboket til tidligt fly næste morgen. Sådan måtte det jo så være. Men at skulle stå i kø som business pasager i 55 min for at få hotelvoucher og nyt boardingpass var for meget. Economy havde endnu længere kø. Skikkerhedstjek næste morgen i Frankfurt tog 35 min for business og op mod 1t for economy!"
Fordele: "friendly staff"
Ulemper: "poor sandwhiches, dry bread. Lost my suitcase when arriving in Billund - got it late next day"
Fordele: "Lufthansa når det er bedst - turen var en bevidst fravalg af Airfrance der også flyver fra København til Alger - og dette fravalg kan anbefales, hvis man ikke har svært ved at komme tidligt af sted..."
Ulemper: "N/A"
Fordele: "SAS når det er bedst - for det var faktisk SAS der lagde fly og personale til..."
Ulemper: "N/A"
Fordele: "Airbus 380'eren er et fantastisk fly. Var så heldig at flyve på business og imponerende med den mængde business sæder, som flyveren har og den kvalitet den enkelte plads byder på lige fra super hovedtelefoner til en reel soveplads og fantastiske sæder der kan indstilles næsten efter behag."
Ulemper: "Personalet virkede super stressede i forhold til at kunne give den service, som de vel selv gerne ville overfor businessclass passagerer. Serveringen virkede hektisk og der var ingen ro da flyveturen var kort grundet et hurtig fly og for mange passagerer."
Fordele: "Der var ikke så mange med på flyvningen - super kabine personale, der var rigtig meget på passagerne og sågar forsøgte at muntre et meget flyvetræt japansk ægtepar op til en god oplevelse i Napoli."
Fordele: "Godt serviceniveau - jeg er imponeret over at der stadig serveres mad på ruter af denne længde - er sparet væk hos mange konkurrenter."
Ulemper: "Flyet forsinket - aldrig rart når man har endnu et fly at nå. Boarding tog meget lang tid"
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
No covid safety. Keep distance apparently don’t count when you onboard or in the bus from gate to/from plane. Could hardly move. And late again, again, again. Seems to be the new norm.
Ulemper: "Udkald til gate, hvorefter vi stod 15-20 min. uden info om forsinkelsen. I fly vidste man ikke at vi havde købt breakfast hjemmefra, men vi fik det da uden problemer alligevel. Men brød kun budt én gang og kaffe 2. gang langt senere. I Malaga ventede vi næsten en 1/2 time ved bagagebånd."
Fordele: "N/A"
Ulemper: "Et halvtomt fly med en aldrende besætning der klart havde været for længe på arbejdsom kun havde fokus på at blive hurtigt færdige med pligterne så de kunne komme til at pludre med hinanden."
Fordele: "Stille fly godt sæde."
Ulemper: "Wifi virkede ikke eller kostede Xtra. Man fik ikke en gang et glas vand."
Fordele: "At jeg kunne ligge ned og sove"
Ulemper: "Sov hjem og fravalgte første servering på business. Der var også en større flok amerikanske gæster som dog valgte at feste igennem på turen - da jeg vågnede var personalet godt trætte af alle passagerer og da jeg ville have lidt i pantryet var det pakket ned 2 timer før ankomst - sikkert for at lukke førnævnte fest - men det retfærdiggør vel ikke at de øvrige gæster også har indløst billet til business og den service der betales for."
Fordele: "Da vi først var kommet ombord på flyet gik tingene sin vante gang... ellers var der ikke meget hoved og hale på noget som helst."
Ulemper: "Men hvorfor annoncerer man at flyet skal board 1 time inden det sker, så passagererne kommer til at stå i kø unødig lang tid. Flyveren var 1 time forsinket på Flightradar24 og også i virkeligheden!!! Det var ikke noget groundpersonalet ville ud med, så alle annonceringer gik efter tidsplanen - den originale med altså en times gap! SAS find jer en mere kvalificeret partner i Athen, da det er var helt hen i vejret og dårlig service."
Fordele: "Stewardess assistence"
Ulemper: "Delay without other notification than the expected change of departure and loooong wait before boarding"
Ulemper: "We were traveling with two kids, and one of the kids drops some bread on the floor of the flight. One of the crew is angry to us about this, which makes us very uncomfortable."