Lavsæson | januar |
---|---|
Højsæson | juli |
Det billigste fly | 293 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Palma de Mallorca Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +41 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +42 flere
40
41
tirsdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +35 flere
ANA,Aer Lingus, +36 flere
34
35
onsdag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +36 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +37 flere
35
36
torsdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +43 flere
ANA,Aer Lingus, +44 flere
42
43
fredag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +44 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +45 flere
43
44
lørdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +49 flere
ANA,Aer Lingus, +50 flere
48
49
søndag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +49 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +50 flere
48
49
Returrejser med direkte fly
mandag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +41 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +42 flere
40
41
tirsdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +35 flere
ANA,Aer Lingus, +36 flere
34
35
onsdag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +36 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +37 flere
35
36
torsdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +43 flere
ANA,Aer Lingus, +44 flere
42
43
fredag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +44 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +45 flere
43
44
lørdag
ANA,Aer Lingus,Aerolineas Argentinas, +49 flere
ANA,Aer Lingus, +50 flere
48
49
søndag
ANA,Aerolineas Argentinas,Aeromexico, +49 flere
ANA,Aerolineas Argentinas, +50 flere
48
49
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information