Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Stockholm, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +76 flere
ANA, AccesRail, +77 flere
75
76
tirsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +69 flere
ANA, AccesRail, +70 flere
68
69
onsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +72 flere
ANA, AccesRail, +73 flere
71
72
torsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +75 flere
ANA, AccesRail, +76 flere
74
75
fredag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +74 flere
ANA, AccesRail, +75 flere
73
74
lørdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +67 flere
ANA, AccesRail, +68 flere
66
67
søndag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +79 flere
ANA, AccesRail, +80 flere
78
79
Returrejser med direkte fly
mandag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +76 flere
ANA, AccesRail, +77 flere
75
76
tirsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +69 flere
ANA, AccesRail, +70 flere
68
69
onsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +72 flere
ANA, AccesRail, +73 flere
71
72
torsdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +75 flere
ANA, AccesRail, +76 flere
74
75
fredag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +74 flere
ANA, AccesRail, +75 flere
73
74
lørdag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +67 flere
ANA, AccesRail, +68 flere
66
67
søndag
ANA, AccesRail, Aegean Airlines, +79 flere
ANA, AccesRail, +80 flere
78
79
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.
De mest søgte flyvninger til Stockholm blandt KAYAK-brugere.