Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Kos, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines,Austrian Airlines,British Airways, +21 flere
Aegean Airlines,Austrian Airlines, +22 flere
20
21
tirsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Alaska Airlines, +20 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +21 flere
19
20
onsdag
Aegean Airlines,British Airways,Brussels Airlines, +17 flere
Aegean Airlines,British Airways, +18 flere
16
17
torsdag
Aegean Airlines,British Airways,Chair, +18 flere
Aegean Airlines,British Airways, +19 flere
17
18
fredag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,Austrian Airlines, +21 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +22 flere
20
21
lørdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Austrian Airlines, +21 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +22 flere
20
21
søndag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,British Airways, +21 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +22 flere
20
21
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines,Austrian Airlines,British Airways, +21 flere
Aegean Airlines,Austrian Airlines, +22 flere
20
21
tirsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Alaska Airlines, +20 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +21 flere
19
20
onsdag
Aegean Airlines,British Airways,Brussels Airlines, +17 flere
Aegean Airlines,British Airways, +18 flere
16
17
torsdag
Aegean Airlines,British Airways,Chair, +18 flere
Aegean Airlines,British Airways, +19 flere
17
18
fredag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,Austrian Airlines, +21 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +22 flere
20
21
lørdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Austrian Airlines, +21 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +22 flere
20
21
søndag
Aegean Airlines,Alaska Airlines,British Airways, +21 flere
Aegean Airlines,Alaska Airlines, +22 flere
20
21
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.