Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
No covid safety. Keep distance apparently don’t count when you onboard or in the bus from gate to/from plane. Could hardly move. And late again, again, again. Seems to be the new norm.
Ulemper: "Udkald til gate, hvorefter vi stod 15-20 min. uden info om forsinkelsen. I fly vidste man ikke at vi havde købt breakfast hjemmefra, men vi fik det da uden problemer alligevel. Men brød kun budt én gang og kaffe 2. gang langt senere. I Malaga ventede vi næsten en 1/2 time ved bagagebånd."
Fordele: "N/A"
Ulemper: "Et halvtomt fly med en aldrende besætning der klart havde været for længe på arbejdsom kun havde fokus på at blive hurtigt færdige med pligterne så de kunne komme til at pludre med hinanden."
Fordele: "Stille fly godt sæde."
Ulemper: "Wifi virkede ikke eller kostede Xtra. Man fik ikke en gang et glas vand."
Fordele: "At jeg kunne ligge ned og sove"
Ulemper: "Sov hjem og fravalgte første servering på business. Der var også en større flok amerikanske gæster som dog valgte at feste igennem på turen - da jeg vågnede var personalet godt trætte af alle passagerer og da jeg ville have lidt i pantryet var det pakket ned 2 timer før ankomst - sikkert for at lukke førnævnte fest - men det retfærdiggør vel ikke at de øvrige gæster også har indløst billet til business og den service der betales for."
Fordele: "Da vi først var kommet ombord på flyet gik tingene sin vante gang... ellers var der ikke meget hoved og hale på noget som helst."
Ulemper: "Men hvorfor annoncerer man at flyet skal board 1 time inden det sker, så passagererne kommer til at stå i kø unødig lang tid. Flyveren var 1 time forsinket på Flightradar24 og også i virkeligheden!!! Det var ikke noget groundpersonalet ville ud med, så alle annonceringer gik efter tidsplanen - den originale med altså en times gap! SAS find jer en mere kvalificeret partner i Athen, da det er var helt hen i vejret og dårlig service."
Fordele: "Stewardess assistence"
Ulemper: "Delay without other notification than the expected change of departure and loooong wait before boarding"
Ulemper: "We were traveling with two kids, and one of the kids drops some bread on the floor of the flight. One of the crew is angry to us about this, which makes us very uncomfortable."
Fordele: "Samme som på hjemturen - sæderne var bedre ude i siden"
Ulemper: "Ingenting"
Fordele: "Fly til tiden"
Ulemper: "Mindre end 15 cm til sædet foran. (og ja, jeg målte) HELT uacceptabelt. Ikke engang plads til at mase min håndbaggage (en helt almindelig computertaske) ned i hullet."
Fordele: "Afgang og ankomst til tiden."
Ulemper: "Sæderne i BRUXELLES Airlines fly er så dårlige at man selv på en så kort flyvning får ondt i bagdelen."
Fordele: "Gode sæder og vi var tidligere fremme end forventet."
Ulemper: "Det tager lang tid at boarde og stige af når der kun er en dør i brug."
Fordele: "Sjov sikkerhedsvideo i starten. Alt gik som det skulle."
Ulemper: "Sæderne var ufatteligt dårlige at sidde på og derudover blev jeg bedt om at have min håndbagage under sædet foran så jeg havde heller ikke noget plads til mine ben."
Fordele: "Gode regler for håndbagage (12kg og håndtaske/laptop taske) God hensyn til børnefamilier. Vi fik prioritetsboarding."
Ulemper: "Forsinkelse 45 min."
Fordele: "Gode regler for håndbagage (12kg og håndtaske/laptop taske)"
Ulemper: "Både drikke og mad skal købes selvom flyturen er > 2 tim Der var ingen prioritets boarding til familier med små og mindre børn som vores. Forsinket fly ca 30 min."
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.