Find billige flybilletter til Aarhus

AAR

Find billige flybilletter til Aarhus

Returrejse
Economy
Atlanta (ATL)
Aarhus Tirstrup
tir.. 27.10.
tir.. 3.11.
Tidspunkt
Sammenlign KAYAK med |
Søg på hundredvis af rejsesider på samme tid efter tilbud på fly til Aarhus

Værd at vide

Lavsæson

april Bedste tidspunkt at undgå myldretid med et gennemsnitlig 3% fald i prisen.

Højsæson

september Mest populære tid at flyve på med en gennemsnitlig 7% stigning i prisen.

Gennemsnitlig pris på en returrejse

988 kr. (gennemsnitlig pris i løbet af de sidste to uger)

Godt tilbud på en returrejse

103 kr. eller mindre

De bedste tips til at finde billige fly til Aarhus

  • Er du på udkig efter et billigt fly til Aarhus? 25% af vores brugere fandt returbilletter til Aarhus til den følgende pris eller mindre: Fra København Kastrup 646 kr.
  • Bestil minimum 3 uger før afrejse for at få en pris, der er under gennemsnittet.
  • Højsæsonenen er vurderet til at være januar, februar og december. Den billigste måned at flyve til Aarhus er februar.
  • Indtast din foretrukne afrejselufthavn og dine rejsedage i søgeformen ovenfor for at få adgang til de seneste flytilbud til Aarhus.

FAQ - Bestilling af fly til Aarhus

Hvilke flyselskaber tilbyder fleksibel afbestillingspolitik på fly fra Danmark til Aarhus Tirstrup på grund af COVID-19?

Hvor lang er rejsetiden til Aarhus?

Hvad er det billigste fly til Aarhus?

Hvilke flyselskaber flyver til Aarhus?

Hvor langt er Aarhus fra centrum Aarhus?

Hvad er navnet på lufthavnen i Aarhus?

Hvordan finder KAYAK så lave priser på fly til Aarhus?

Hvordan hjælper KAYAKs værktøj Prisprognose mig med at vælge det rette tidspunkt at købe min flybillet til Aarhus på?

Hvad er KAYAK Mix på fly til Aarhus?

Hvad består KAYAKs "fleksible datoer" af, og hvorfor skulle jeg interessere mig for dem, når jeg søger efter fly til Aarhus?

Top flyselskab der flyver til Aarhus Tirstrup

Score baseret på KAYAK brugeranmeldelser

7,6
SAS
Totale score baseret på 5.276 bedømmelser
7,9
Boarding
7,6
Comfort
8,2
Besætning
7,2
Underholdning
7,1
Mad
Flyselskabsanmeldelser

Fordele: "Sæder og besætning ok"
Ulemper: "Forsinkelse aflyste afgange og mere forsinkelse i flere timer. 7-8 timer, hvor man har siddet i lufthavnen 2 timer inden afgang i forvejen. Og bliver bare tilbudt en madkupon på 75kr..."

Fordele: "Food was the best airline food!"

Fordele: "Terrible coordination between SAS and United Airlines. Two bags missing, could not find boarding pass of baby, despite us showing them on the SAS website their check in details!"
Ulemper: "Not losing our bags and delaying our boarding massively despite us having completed information in advance on SAS website. United Airlines inability to assign seating all the way through, throwing their hands in the air and blaming SAS, while SAS did exactly the same thing about United."

Fordele: "Crew very friendly and helpful."
Ulemper: "Seat didn’t recline as much as it should be. Maybe cuz we are sitting the last row. Which makes it less comfortable."

Ulemper: "Udkald til gate, hvorefter vi stod 15-20 min. uden info om forsinkelsen. I fly vidste man ikke at vi havde købt breakfast hjemmefra, men vi fik det da uden problemer alligevel. Men brød kun budt én gang og kaffe 2. gang langt senere. I Malaga ventede vi næsten en 1/2 time ved bagagebånd."

Fordele: "N/A"
Ulemper: "Et halvtomt fly med en aldrende besætning der klart havde været for længe på arbejdsom kun havde fokus på at blive hurtigt færdige med pligterne så de kunne komme til at pludre med hinanden."

Fordele: "N/A"
Ulemper: "N/A"

Fordele: "Stille fly godt sæde."
Ulemper: "Wifi virkede ikke eller kostede Xtra. Man fik ikke en gang et glas vand."

Fordele: "At jeg kunne ligge ned og sove"
Ulemper: "Sov hjem og fravalgte første servering på business. Der var også en større flok amerikanske gæster som dog valgte at feste igennem på turen - da jeg vågnede var personalet godt trætte af alle passagerer og da jeg ville have lidt i pantryet var det pakket ned 2 timer før ankomst - sikkert for at lukke førnævnte fest - men det retfærdiggør vel ikke at de øvrige gæster også har indløst billet til business og den service der betales for."

Fordele: "Love the service on Alaska. Crew were incredibly nice!"

Fordele: "Guess what, we took off and arrived on time!"
Ulemper: "Attitude of staff, cleanliness of cabin, actual cod fish (not tilapia/suay) etc. For dinner. Good Swedish scotch too"

Ulemper: "We had to leave the airplane and board another one due to technical issues. This is the second time that that happens to me with SAS."

Fordele: "Da vi først var kommet ombord på flyet gik tingene sin vante gang... ellers var der ikke meget hoved og hale på noget som helst."
Ulemper: "Men hvorfor annoncerer man at flyet skal board 1 time inden det sker, så passagererne kommer til at stå i kø unødig lang tid. Flyveren var 1 time forsinket på Flightradar24 og også i virkeligheden!!! Det var ikke noget groundpersonalet ville ud med, så alle annonceringer gik efter tidsplanen - den originale med altså en times gap! SAS find jer en mere kvalificeret partner i Athen, da det er var helt hen i vejret og dårlig service."

Ulemper: "Last plan of the day waits for all transit passengers! Never take the last plan out of SAS hubs anywhere if you want to avoid delays..."

Fordele: "Good, basic flight"

Fordele: "Legroom was sufficient on this leg because I paid an extra $80 for an exit row."
Ulemper: "Having to pay extra for normal legroom"

Fordele: "Flight attendants"
Ulemper: "Hottest I have ever been in a plane (we were in 40G and H) and I “run cold”. We were sweating and drinking water like crazy (they gave us one bottle and did not routinely walk the aisles handing out more). Luckily we brought our own water. Early June and headed to Scandinavia, not someplace hot. Seats were hard and I put my unused blankets under me."

Ulemper: "Seats were horrible, tiny , cramped"

Fordele: "Stewardess assistence"
Ulemper: "Delay without other notification than the expected change of departure and loooong wait before boarding"

Fordele: "- Seats are fairly comfy (as much as one can hope for an economy seat) - Excellent meals. I'm impressed that I'm getting things like ganache and cold-pressed juice in airline snacks!"
Ulemper: "- Wish the entertainment/movie selection was better, or that the foreign films had subtitles,"

Fordele: "Leg room, bottle of water waiting at seat, as well as pillow and blanket. Large number of entertainment choices."
Ulemper: "Only one free drink per meal, otherwise only tea or coffee."

Ulemper: "We were traveling with two kids, and one of the kids drops some bread on the floor of the flight. One of the crew is angry to us about this, which makes us very uncomfortable."

Ulemper: "Handling of delay: - Massive delays and time wasted with individual case handling at the transfer centre in CPH when a more efficient group/bulk handling of passengers on the same flight with similar cases would make more sense. Handling of baggage during the delay. Un-necessary additional delays with baggage handling due to poor management."

Fordele: "Samme som på hjemturen - sæderne var bedre ude i siden"
Ulemper: "Ingenting"

Fordele: "At når det bar noe som var mistenkelig så var det ikke noe alternativ, skift fly"
Ulemper: "Å måtte skifte fly"

Ulemper: "Delay, no place to sit and wait"

Fordele: "Quick friendly service."
Ulemper: "Ran 15 minutes late"

Fordele: "Personalet var sådan set op og festede meget over at en kollega havde sidste tur inden pension. Desværre holdt de den kommende pensionist på business, så hvem det var der blev klappet af er stadig et myserium. Men hyggeligt at være med kabine personalet på arbejde"
Ulemper: "Gamle reservefly, hvor der mangler både det ene og det andet samt en 10 år forældet komfort. Når der sættes reservefly ind af væsentligt lavere kvalitet end den vare, som man forventet køb, så bude der være en eller anden form for kompensation. Forøvrigt glad for jeg ikke havde indløst business på denne tur da det i grunden havde været at betalte dobbelt for forventelig komfort på en moderne SAS Plus."

Fordele: "Great leg room."
Ulemper: "The food was just ok."

Fordele: "Up and down. Crew was great!"

Fordele: "Extra opmærksomhed i Plus class."
Ulemper: "Kort nattesøvn."

Fordele: "Meget smilende og godt trænet personale. Tommel op"
Ulemper: "Sandwich under al kritik. Meget dårligt udvalg"

Ulemper: "Although it was entirely SAS's fault that I missed my connection in CPH, they refused to reroute me on another carrier. They routed me on another SAS flight to ORD, and from there back to BOS. Hence my arrival was delayed from 3.20 PM to 12.130 AM after midnight."

Fordele: "crew was really nice and efficient"
Ulemper: "no complimentary beverages"

Fordele: "Ekstra ben plads uden omkostning, hvis man er hurtig med check-ind. Gratis kaffe."

Fordele: "The attendant made sure we got checked in and on the flight even though there could have easily been a hang up that prevented us from getting on the flight. It was pretty empty so we got a full row again for all our baby stuff. Very nice"

Fordele: "The standout moment for me was how the crew treated my son who realized, as the door was closing, that he had forgotten his bag with all his schoolbooks. They were very kind and responsive and helped him find the bag with no fuss and without making him feel bad."

Fordele: "Flight was on-time, fast, efficient boarding, on-time arrival."
Ulemper: "SAS is really running down quality of service. An old bird that was showing its age and interior wear. No in-flight entertainment options. Food / beverage options are not on par with expectations or other airlines. Only no-cost drink options are coffee or tea. Juice, soda, water - all for a fee. Snacks available for sale include potato chips and nuts. It's 2017 folks - up your game!"

Fordele: "Super imødekommende kabinepersonale"
Ulemper: "Manglende information omkring hvorfor hjemturen blev med transit over Stockholm."

Fordele: "ingen bagage drop før SAS bemander indcheckningsskrankern to timer før take off. Vi var flere som hang timevis i hallen m indcheckning. Heldigt at der ikke var forsinkelse!"

Fordele: "Flight was perfect, but..."
Ulemper: "I prefer to fly with SAS or Staralliance, so I was happy to by this ticket, but when booked it never said it didn´t include luggage. I was then billed at the airport and can exspect the same leaving Nice. I will make a claim because I consider this a fraud. You could at least have mentioned this on the booking before payment, so I could have made my booking elsewhere."

Fordele: "fast boarding"
Ulemper: "uncomfortable seats"

Fordele: "Everything was smooth"

Fordele: "SAS har fundet ud af at man kan boarde bagfra også - men det har SAS' kunder ikke helt fundet ud af så der var lidt kaos med folk der ville hver sin vej i de smalle gange med der "medbring kun én taske""
Ulemper: "Når man laver en billet hvor der kun må medbringes én taske i kabinen, så medbringer folk STORE kabinekufferter. SAS burde håndhæve størrelsen på kabinekufferterne da der næsten kom rejsekufferter ombord - så boarding tog lang tid. Og så var det besynderligt at sidde ombord i flyveren og få en SMS der der fortalte at flyveren var aflyst - at man kunne få billetten refunderet da det var begrænset med mulighed for ombookning - og så måtte man selv som om man kunne finde en alternativ rute hjem. Har SAS nu også smidt ansvaret for sine passagerer - sammen med billige billetter? Flyveren fløg dog - og der var en SMS der afkræftede den første da vi landede i København... en besynderlig tur hjem fra Dublin, det var det!"

Ulemper: "Lost luggage"

Fordele: "Det er jo en af SAS' succesruter med masser af passagerer - besætningen var dejligt positive, men er fanget i firmaets strategi om at give maks. minimal service, hvis ikke man har købt en Fleksbillet. Kan i skrivende stund ikke komme i tanke om andre firmaer end SAS der har skåret så meget ind til benet med hensyn til plain servering."
Ulemper: "Som sådan ikke noget - kender jo SAS og mit temperament har lagt sig i forhold til fordums urentable storhed, hvor det var flyve SAS var noget man virkelig så frem til som en unik oplevelse."

Ulemper: "The gate for boarding was not open till it was time to board. I do not know why they could not have us sit in the boarding area, we were standing for a long time."

Ulemper: "Flight was canceled"

Fordele: "Seating on the older plane was larger and not as closely jammed together"
Ulemper: "I had a screaming 2 year old child in the seat next to me and her mother either could not or would not control him. It was the flight from hell ..............."

Læs mere om SAS

Bestil billige flyrejser til Aarhus

Seneste returrejse flytilbud

24.11.
tir.
direkte
Flere flyselskaber
0t. 40min.
CPH - AAR
25.11.
ons.
1 stop
Flere flyselskaber
13t. 25min.
AAR - CPH
24.11.
tir.
direkte
SAS
0t. 40min.
CPH - AAR
25.11.
ons.
direkte
SAS
0t. 40min.
AAR - CPH

Filtrer efter stop

Filtrer efter flyselskab
SAS
*
Priserne er pr. person og er for e–billetter og inkluderer alle skatter og afgifter i DKK.

Vi bestræber os på altid at vise præcise priser, men priserne kan ikke garanteres.

Her er grunden:

Vi er ikke sælger
Hos KAYAK bestemmer vi ikke prisen, og det er derfor ikke muligt for os at garantere noget, som andre virksomheder sælger.

Vi samler tonsvis af data for dig
Vores service lader dig hurtigt og nemt sammenligne resultater fra hundredvis af rejsesider på én gang. I den forstand er KAYAK en søgemaskine, og vi kan ikke garantere de priser, vi finder.

Hvorfor er vi ikke altid 100% præcise?
Priser på flysæder, hotelværelser og lejebiler kan blive ændret hele tiden. Flere mennesker prøver måske at søge på den samme rejsemulighed på samme tidspunkt. Dette kan resultere i, at visse priser til tider ikke længere er tilgængelige.

For flere spørgsmål, eller hvis du har en dårlig pris, du ønsker at rapportere til os,
så send os venligst en , og en fra vores team vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

-
1
  • Returrejse
  • Enkeltrejse
  • Rundrejse
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
  • Flere
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First Class