Spar 24% eller mereSammenlign flere rejsesider med én søgning
Overvåg priserIkke klar til at booke? Lav en prisalarm, til når priserne falder.
Filtrér dine tilbudVælg billetklasse, gratis wi-fi og mere.
Saml dine flyrejser og spar pengeSpar penge, når du samler dit fly og hotel.
Centrum af Genova ligger 8 km fra Genova.
Baseret på data fra KAYAK er mandag den billigste dag at flyve til Genova på. På den anden side er den dyreste dag torsdag.
Den billigste måned til at flyve til Genova er februar. På den anden side er de dyreste måneder april og maj.
KAYAK er en rejsesøgemaskine. Det betyder, at vi leder på hele nettet for at finde så gode priser som muligt til vores brugere. De 2 milliarder flyforespørgsler, som vi behandler årligt, gør det muligt for os at vise et bredt udvalg af priser og muligheder på fly til Genova.
KAYAKs værktøj Prisprognose anvender historiske data til at forudse, om det er sandsynligt, at prisen for et fly til Genova ændrer sig inden for 7 dage, så du som rejsende ved, om du skal vente eller booke nu.
KAYAK Mix giver dig mulighed for at kombinere enkeltbilletter og derved spare penge i forhold til en traditionel returbillet. Du kan flyve til Genova med ét flyselskab og tilbage med et andet.
Nogle gange er rejsedatoerne ikke helt fasttømret. Hvis du har mulighed for at være fleksibel, kan de fleksible datoer vise dig alle mulighederne for at flyve til Genova i op til 3 dage før/efter dine foretrukne datoer. Du kan derefter vælge de fly, der passer dig bedst.
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Så utroligt meget forsinkelse så vi ikke nåede flyet fra Napoli til København. Ikke meget hjælp at hente. Det er endt med at blive en utroligt dyr rejse.
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Det er Ryanair politik og det er ok for mig. Lidt ubekvemme sæder som er fast og ikke kan bevæges. Punktlig som altid
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Der var ikke på noget tidspunkt styr på at vi havde købt priority selv vi fulgtes med en handicappet. Hverken frem eller tilbage. Heller ikke når vi spurgte ind til det.
Alt for lidt information i forbindelse med boarding. Hvorfor man står og venter, hvor længe man skal vente, og når man er nået igennem boarding, hvorfor man så venter midt i en gang bag en låst dør i yderligere 20 minutter uden at vide hvor længe det skal stå på