Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Kos, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +22 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +23 flere
21
22
tirsdag
Aegean Airlines, Aer Lingus, Alaska Airlines, +23 flere
Aegean Airlines, Aer Lingus, +24 flere
22
23
onsdag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, British Airways, +20 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +21 flere
19
20
torsdag
Aegean Airlines, BlueBird Airways, British Airways, +20 flere
Aegean Airlines, BlueBird Airways, +21 flere
19
20
fredag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +21 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +22 flere
20
21
lørdag
Aegean Airlines, Aer Lingus, Austrian Airlines, +23 flere
Aegean Airlines, Aer Lingus, +24 flere
22
23
søndag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +20 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +21 flere
19
20
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +22 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +23 flere
21
22
tirsdag
Aegean Airlines, Aer Lingus, Alaska Airlines, +23 flere
Aegean Airlines, Aer Lingus, +24 flere
22
23
onsdag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, British Airways, +20 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +21 flere
19
20
torsdag
Aegean Airlines, BlueBird Airways, British Airways, +20 flere
Aegean Airlines, BlueBird Airways, +21 flere
19
20
fredag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +21 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +22 flere
20
21
lørdag
Aegean Airlines, Aer Lingus, Austrian Airlines, +23 flere
Aegean Airlines, Aer Lingus, +24 flere
22
23
søndag
Aegean Airlines, Austrian Airlines, BlueBird Airways, +20 flere
Aegean Airlines, Austrian Airlines, +21 flere
19
20
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.