Lavsæson | februar |
---|---|
Højsæson | juli |
Det billigste fly | 286 kr. |
Se hvilke flyselskaber, der flyver direkte til Luqa Malta Intl Lufthavn, hvilke dage de flyver på, og book direkte flyrejser.
Direkte afgange
mandag
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +25 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +26 flere
24
25
tirsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +26 flere
Aer Lingus,Air Canada, +27 flere
25
26
onsdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines, +19 flere
Air Canada,Air France, +20 flere
18
19
torsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air Canada, +26 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +27 flere
25
26
fredag
Air Canada,Air France,Air Serbia, +23 flere
Air Canada,Air France, +24 flere
22
23
lørdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +27 flere
Aer Lingus,Air Canada, +28 flere
26
27
søndag
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +25 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +26 flere
24
25
Returrejser med direkte fly
mandag
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +25 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +26 flere
24
25
tirsdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +26 flere
Aer Lingus,Air Canada, +27 flere
25
26
onsdag
Air Canada,Air France,Austrian Airlines, +19 flere
Air Canada,Air France, +20 flere
18
19
torsdag
Aegean Airlines,Aer Lingus,Air Canada, +26 flere
Aegean Airlines,Aer Lingus, +27 flere
25
26
fredag
Air Canada,Air France,Air Serbia, +23 flere
Air Canada,Air France, +24 flere
22
23
lørdag
Aer Lingus,Air Canada,Air France, +27 flere
Aer Lingus,Air Canada, +28 flere
26
27
søndag
Aegean Airlines,Air Canada,Air France, +25 flere
Aegean Airlines,Air Canada, +26 flere
24
25
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Store mennesker skal have bredere sæder. Jeg var noget presset af min sidemand.
Jeg købte flybillet til fuld pris, men stod på st.by, man kan ikke have billet uden søde. Det er for dårligt. Det var nervepirrende im jeg kom med.
Hvorfor kan jeg dog ikke ændre mit sæde? Tåbelig stewardesse.
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Det er dejligt, at der er mere benplads. Trykket i kabine var godt, så man ikke fik ondt i ørerne ved landing. Eneste minus - der var meget varmt i flyet.