Bedste priser på returrejser fundet af vores brugere på KAYAK i de seneste 72 timer
Et direkte fly fra Danmark til Østrig tager i gennemsnit 4t. 35min., og dækker en distance på 1561 km. Den mest populære rute er København - Wien med en gennemsnitlig flyvetid på 1t. 45min..
Den billigste billet til Østrig fra Danmark, som er blevet fundet i de seneste 72 timer, kostede 86 kr. enkelt og 239 kr. retur. Den mest populære rute er fra København til Wien, og den billigste flybillet retur, der er blevet fundet indenfor de seneste 72 timer på denne rute, kostede 246 kr..
Scandinavian Airlines, Austrian Airlines & Croatia Airlines flyver oftest fra Danmark til Østrig.
De næstmest populære destinationer er Salzburg (14%) og Innsbruck (13%).Søgning på fly til Klagenfurt (1%) og til Graz (0,5%) er også populære.
KAYAKs værktøj Prisprognose anvender historiske data til at forudse, om det er sandsynligt, at prisen for en given destination og dato ændrer sig inden for 7 dage, så du som rejsende ved, om du skal vente eller booke nu.
The boarding was a disaster, only because of " i do not care " personnel !
Flyet var forsinket - både i LAX og i Frankfurt - dårlig information
Jeg synes at der skal være sandwich og drikkevarer tilbydes gratis på bordet
Bedste nærværende og menneskelige service. SAS slår andre flyselskaber på service. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
No covid safety. Keep distance apparently don’t count when you onboard or in the bus from gate to/from plane. Could hardly move. And late again, again, again. Seems to be the new norm.
Vi betalte ekstra for faste pladser, dem fik vi ikke. Vi brugte Ryanair app til at bestille en taxa, den ankom ikke. Vi mistede en pung i flyet, Ryanair ville ikke hjælpe. Flyet var forsinket. Personalet var uhøfligt. Prisen på Kayaks tilbud, var ikke den endelige pris på rejsen. Alt i alt. Bruger ikke Ryanair eller Kayak igen.
Vi missede flyet å grund at forsinkelser på det forrige fly. Ikke meget hjælp at hente. Utroligt dyr rejse blev det til.
Så utroligt meget forsinkelse så vi ikke nåede flyet fra Napoli til København. Ikke meget hjælp at hente. Det er endt med at blive en utroligt dyr rejse.
Flyet blev forsinket 6 gange, cirka 2,5 time Ingen undskyldninger eller oprettelse fra Ryanair selv.
Det er ren når man booker billetterne igennem jer at man så ikke kan logge på online/tjekke ind og dermed ender med at skal betale ekstra for at tjekke ind i lufthavnen
Dårligste service incl deres app. Umuligt efterfølgende at komme i kontakt med noget der kommer i nærheden af god service. Skal man have penge retur kan man godt glemme det. Ender hver gang med at blive dyrere end andre flyselskaber. Personalet i flyet er godt nedkørt og kan ikke nå en “ubådsvask”= de stinker af gammel armsved. Alt i alt som at tage bussen i Islamabad.
For lidt benplads. Knæ ind i ryggen foran. Jeg er af normal højde. For hårdt sæde, må skifte position flere gange.
Det er Ryanair politik og det er ok for mig. Lidt ubekvemme sæder som er fast og ikke kan bevæges. Punktlig som altid
Aldrig prøvet i mit liv noget så dårligt. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget ved stormen - men info var der absolut ingen af. Så få beskeder over appen- og slet ikke beskeder der holder på nogen måde. Alt kan gøres bedre
Der var ikke på noget tidspunkt styr på at vi havde købt priority selv vi fulgtes med en handicappet. Hverken frem eller tilbage. Heller ikke når vi spurgte ind til det.